ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ: Τέρμα η Κρήτη και οι Νότιες Κυκλάδες. Ενισχύονται τα δρομολόγια, οι Κεντρικές Κυκλάδες και τα ταχύπλοα...

 

Ραφήνα. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Τελικά δεν ήταν της μοίρας μας να σταθεροποιηθεί η σύνδεση της Άνδρου με τις Νότιες Κυκλάδες και την Κρήτη. Όμως παρέμεινε στην ατζέντα η Πάρος και τα ταχύπλοα! Κάποιοι όπως εμείς λυπηθήκαμε γιατί χάσαμε τις Νότιες Κυκλάδες και την Κρήτη, αλλά η ύπαρξη της Πάρου και της Νάξου σίγουρα ικανοποίησε κι εμάς, αλλά και φίλους που είχαν και έχουν και σχέση ιδίως με την Πάρο. Βέβαια εκτός από τα δύο κεντρικά νησιά των Κυκλάδων έμειναν και τα ταχύπλοα που έχουν καθιερωθεί πλέον κάθε θερινή σεζόν στο νησί μας. Και βεβαίως μια πολύ πυκνή δρομολογιακά καθημερινότητα που ποτέ πριν δεν είχαμε.

Το Superferry II αναχωρεί από Πάρο.

Παρόλα αυτά μπορούν οι "φαν" της Κρήτης - όπως εμείς - μπορούν να πηγαίνουν συνδυαστικά με το νέο ταχύπλοο της δρομολόγιο της Golden Star με το Superrunner αυθημερόν μέσω Μυκόνου από Άνδρο για Ηράκλειο και αντίστροφα. Εδώ να σημειώσουμε πως περιμένουμε από την Golden Star κάποια προσφορά με συνδυαστικό εισιτήριο ώστε να είναι και ο ναύλος ελκυστικός.

 

 Το Superrunner περνά από Αντίπαρο. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Στα θετικά της εφετινής χρονιάς πως πύκνωσαν τα δρομολόγια της Golden Star των αδελφών Στεφάνου και έτσι ενισχύθηκε δρομολογιακά η γραμμή μας στη διάρκεια της μέρας με πλοία και το μεσημέρι! Κάτι που ήταν ζητούμενο από τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι εκτός από την κλασική πρωινή επιστροφή για Ραφήνα του Θεολόγος (10:00) και την απογευματινή αναχώρηση του από Ραφήνα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο έχουμε πια και την μεσημεριανή του Superferry II (12:30) για Ραφήνα. Ενώ το πλοίο ξεκινά για Άνδρο κάθε μεσημέρι (16:00) για Άνδρο με περαιτέρω προορισμούς  Τήνο, Μύκονο, Πάρο. Με διανυκτέρευση στην Πάρο. Και επιστροφή την επομένη.

Το Tera αναχωρεί από Άνδρο. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Σε αυτά τα δρομολόγια θα πρέπει να προσθέσουμε τα ταχύπλοα της SeaJeats. Το ένα θα ξεκινά κάθε πρωί από Ραφήνα 7:40 και θα περνά από Άνδρο στις 8:40. Μετά θα συνεχίζει για Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο. Και θα επιστρέφει περνώντας κάθε μεσημέρι για Ραφήνα στις 16:45. Το ταχύπλοο Παρασκευές και Κυριακές θα έχει και τοπικό από Ραφήνα στις 18:30 και από Άνδρο στις 19:45. Ακόμα, να σημειώσουμε πως της SeaJeats θα έχουμε κάθε μέρα από Ραφήνα 15:00 για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, το ταχύπλοο Champion Jet I, το οποίο επιστρέφει κάθε πρωί από Νάξο, Πάρο, Μύκονο, Τήνο. Και θα περνά από Άνδρο στις 12:30 για Ραφήνα. Τα δρομολόγια της SeaJeats ξεκινούν μετά το Πάσχα και τελειώνουν τον Οκτώβρη.

Το Super Express φτάνει στην Τήνο.

Στα ταχύπλοα να προσθέσουμε κάθε μέρα και το απογευματινό ταχύπλοο Super Express της Golden Star, το οποίο επιστρέφοντας για Ραφήνα από Σαντορίνη θα περνά και από Άνδρο στις 18:00 κάθε μέρα (9/6-28/9). Ακόμα να σημειώσουμε πως το νέο ταχύπλοο της Fast Ferries, το Thunder (Κεραυνός), δεν θα περνά από Άνδρο, καθώς ήδη «άνοιξε πανιά» και ταχύτητες από Πειραιά για Μύκονο, Νάξο, Σαντορίνη και Ανάφη/Θηρασία.  Και βεβαίως το Αικατερίνη που αναχωρεί από Ραφήνα (7:30) για Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, αλλά στην επιστροφή του για Ραφήνα θα πιάνει και Άνδρο καθημερινά στις 19:00.

Το Αικατερίνη στη Νάξο. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Κατά τα άλλα όλα γνωστά για την γραμμή μας. Ήτοι το σταθερό Superferry, το μόνιμο Andros, στα γνωστά πρωινά και απογευματινά δρομολόγια τους. Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται ο προγραμματισμός για την επόμενη σεζόν, που αναμένεται να αρχίσει τέλος Μαρτίου ή και την Μεγάλη Εβδομάδα κάπου στα μέσα του Απρίλη. Όμως, οι δύο εταιρείες δεν περιμένουν και ήδη άνοιξαν τα πλάνα τους και κλείνουν θέσεις. Κι αυτό γιατί ως γνωστό οι ξένοι επισκέπτες και τα γκρουπ ξεκινούν να κλίνουν θέσεις για την επόμενη σεζόν από τώρα.

 

Το Θεολόγος φτάνει στην Άνδρο. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Αυτά ως προς τα ακτοπλοϊκά νέα της επόμενης σεζόν από το ΣΑΣ (από όπου έχουν ήδη διαρρεύσει οι παραπάνω πληροφορίες). Όπως όλα δείχνουν η Άνδρος για πρώτη φορά θα έχει τόσα πολλά δρομολόγια με τόσο μεγάλο χρονικό εύρος καλύπτοντας πλέον όλες τις ώρες της μέρας από και προς Ραφήνα και τόση συχνότητα για τις Κεντρικές Κυκλάδες. 

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ολα πολύ ωραία, αλλά απογοητευτικό το γεγονός της μη σύνδεσης Κρήτης-Ανδρου και αντιστρόφως, καθόσον ο θρησκευτικός -και ο εν γένει τουρισμός του νησιού είχε ενισχυθεί αρκετά με την σύνδεση αυτή.

Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί τόσες δεκαετίες, παρόλο που πληρώνουμε το ακριβότερο εισιτήριο όσον αφορά τα μίλια και το εισιτήριο, η ταχύτητα των πλοίων δεν ανεβαίνει ώστε τουλάχιστον σταδιακά να φθάσουμε την 1 ώρα ταξίδι. Και δεν μιλάω για τα ταχύπλοα και το καλοκαίρι, αλλά για τα συμβατικά πλοία τα οποία πρέπει να ξεκολήσουν από τις 2 ώρες ταξίδι για Ανδρο- που πλειστάκις φθάνει τις 2 και 10 λεπτά. Είμαστε στον 21ο αιώνα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην γραμμή Ραφήνα προς Ανδρο, Τήνο και Μύκονο γνωρίζουν πολύ καλά οτι η συγκεκριμένη αποτελεί "χρυσάφι" για μια ακτοπλοϊκή. Ειδικότερα το δρομολόγιο Ραφήνα Ανδρος και αντίστροφα, έχει την υψηλότερη τιμή ως προς τη σχέση μιλίων - εισιτηρίου, καθώς το τελευταίο υπολογίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες με βάσει το κάποτε δρομολόγιο Πειραιάς Χώρα Ανδρου! Μην εκπλήσσονται ορισμένοι που αυτό δεν έχει αλλάξει μετά από δεκαετίες. Η γραμμή παρά τις ήδη αυξημένες τιμές στα εισιτήρια τα τελευταία έτη, έχει σημαντική κίνηση σε όλες τις περιόδους του έτους. Ακόμη και τον χειμώνα που κάποιοι θα πίστευαν πως το απογευματινό δρομολόγιο των 17:30 μιας καθημερινής για παράδειγμα, θα εκτελούνταν με ελάχιστους επιβάτες προς και τα τρία νησιά που προσεγγίζει, παρατηρείται ειδικά για τα δύο πρώτα νησιά σημαντικός αριθμός επιβατών και οχημάτων κάθε τύπου σε διακίνηση.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τελικά οι πρόεδροι και τα μέλη των συλλόγων με ποιο λίγα χρήματα αποδεικνύονται ποιο άξιοι, και ποιο δημιουργικοί, με πολλά έργα στο ενεργητικό τους παρά τους δημάρχους και συμβούλους που έχουμε ψηφίσει.Μηπως κάτι πρέπει να αλλάξει?

This comment was minimized by the moderator on the site

Είστε σίγουροι για το Superferry?? Γιατί βγήκε προς πώληση προσφάτως σε τουρκική ιστοσελίδα...

https://www.forsaleships.net/n/index.php?route=product/product&;product_id=15721&search=bstr951
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Τα στοιχεία τα έδωσε η εταιρεία. Άρα πρέπει να είναι σωστά. ¨οπως σωστά είναι και τα πλάνα που έχουν ήδη ανοίξει για τη νέα σεζόν...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κριμα σκεφτόμουν το καλοκαίρι να παω κρητη με το Superferry τωρα δεν θα πάω δεν μπορω να καταλάβω γιατι κάθε 1-2 χρόνια η golden Star αλλάζει τα δρομολόγια εκεί που ο επιβάτης τα μαθαίνει. Σε σχέση με 2018 φέτος τα Superferry είχαν περισσότερο κίνηση. Δεν μπορώ να καταλάβω.