Tο deal που θα συζητηθεί: συμφωνία Στεφάνου-Ηλιόπουλου για το Superfery II;

Το Superferry II κάνει εδώ και ενάμιση μήνα την άγονη γραμμή. Αν συμφωνήσουν οι δύο εταιρείες θα συνεχίσει για δύο ακόμα μήνες. 

Μια συμφωνία συνεργασίας μεταξύ δυο σημαντικών ακτοπλόων βρίσκεται σε εξέλιξη και αποτελεί αυτές τις μέρες κύριο θέμα συζήτησης στους ναυτιλιακούς κύκλους. Οι αδελφοί Δημήτρης και Γιώργος Στεφάνου της Golden Star, έχουν δεχθεί πρόταση από… τον ανταγωνιστή τους Μάριο Ηλιόπουλο της SeaJet.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος ζητά να του παραχωρήσουν για τους επόμενους περίπου δυο μήνες  το δημοφιλές και ιδιαίτερα αγαπητό πλοίο SuperFerry ΙΙ, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της SeaJet στην εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών του Βορείου Αιγαίου (Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα) και των Κυθήρων στη θέση του Aqua Blue που βγαίνει σε ακινησία.

Αυτή την εποχή το βαπόρι των αδελφών Στεφάνου αντικαθιστά το «Πρέβελη» στην άγονη των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων και ελευθερώνεται στο τέλος Οκτωβρίου, οπότε στη συνέχεια είναι εύκαιρο να ταξιδέψει σε άλλες γραμμές και με αλλά σινιάλα. Αυτό είναι καλό για το πλήρωμα που θα είχε μείνει στην ανεργία από το Σεπτέμβριο αν το πλοίο είχε αποσυρθεί με το τέλος του καλοκαιριού. Ενώ τώρα μπορεί να συνεχίσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

Γνώστες της υπόθεσης υποστηρίζουν ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο…

Σ.Δ.

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Μάλιστα.. Από εκεί που επί τρία και πλέον χρόνια αλληλοκατηγορούνται με αφορμή τα δρομολόγια των πλοίων (ταχυπλόων και συμβατικών) στο Αιγαίο οι δύο εταιρείες, ξαφνικά αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη ναύλωση - μίσθωση πλοίου της μίας από την άλλη. Αυτά για να καταλαβαίνει ο κόσμος τι επικρατεί και να μην "τρωγόμαστε" μεταξύ μας. Οι ακτοπλόοι τα έχουν συμφωνήσει όλα σχεδόν και για τα το θεαθήναι κάνουν διαπληκτίζονται στα επίσημα φόρουμ και τις διάφορες συναντήσεις με τις αρμόδιες επιτροπές και το υπουργείο ναυτιλίας. Ουσιαστικά δεν έχουν τίποτε να χωρίσουν. Απεναντίας κοιτούν μόνον το ταμείο του ο καθένας, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τα νησιά κατα τους μήνες όπου δεν υπάρχει κίνηση προς και από τα νησιά της χώρας.