MARKET IN: Ξεκίνησε με 1+1, δωροεπιταγές 5€ και αύξηση ανταγωνισμού...

Προχτές φορτωμένη εμπορεύματα και χτες στολισμένη η είσοδος στο νέο υποκατάστημα του MARKET IN στη Χώρα...

Το MARKET IN στοχεύει σε μια πελατεία Ελλήνων καταναλωτών, που θα ψωνίζουν από Έλληνες μικρομεσαίους παραγωγούς παρέχοντας ράφια για τα προϊόντα τους και κερδίζοντας σε τιμές και ταυτότητα. Μια ταυτότητα που μετατρέπεται σε οικονομικό μέγεθος από την ώρα που η παραγωγή και διακίνηση ελληνικών προϊόντων ενισχύει τους παραγωγούς, οι οποίοι δίνουν δουλειά στους κατοίκους της χώρας. Κύκλος είναι η οικονομία και ο κύκλος του MARKET IN είναι να είναι ο αποφασιστικός διάμεσος Ελλήνων παραγωγών καταναλωτών. Αυτά εξηγούσε ο Γιάννης Φερεντίνος υπεύθυνος επικοινωνίας της αλυσίδας, που βρέθηκε στην Άνδρο για το στήσιμο του νέου Super Market, που έχει στόχο να αλλάξει μερικά πράγματα από την αγορά του λιανεμπορίου όχι μόνο στην Χώρα αλλά και στην Άνδρο μιας και θα ακολουθήσει και έτερο Super Market στην περιοχή του Γαυρίου. 

Μέρος του προσωπικού φωτογραφίζεται στην είσοδο του νέου καταστήματος. Ένα από τα 213 που έχει η εταιρεία ανά την Ελλάδα, όπυ έχει 4.000 εργαζόμενους. Πρόκειται για το τρίτο υποκατάστημα σε νησί και το δεύτερο στις Κυκλάδες μετά την Πάρο. 

Ξεκίνησε και αυτή η διαδρομή - όπως της Προμηθευτικής που μετά πέρασε στον Μασούτη - από την Χώρα. Η αγορά της Χώρας - όπως γράφαμε βασισμένοι σε έγκυρες πηγές το 2017 - μετρά περίπου στο 50% του λιανεμπορίου νησιού. Όχι μόνο πληθυσμού, αλλά και γιατί μέρος των κατοίκων άλλων περιοχών έχοντας περισσότερες επιλογές πηγαίνουν με διάφορες ευκαιρίες συχνά στη Χώρα για ψώνια. Άρα το MARKET IN στόχευσε εξ αρχής αυτή την αγορά και με την επιλογή του καταστήματος στην καρδία της νέας αγοράς ξεκινά ακριβώς δίπλα στον Μασούτη στην ίδια περιοχή. Και κοντά σε δύο ακόμα ανταγωνιστικά Super Market στα όρια της Χώρας, το Express Market και τον Μασούτη στον Άγιο Σπυρίδωνα, αυξάνοντας την πίεση στο λιανεμπόριο συνυπάρχοντας σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου με άλλα τρία ανταγωνιστικά καταστήματα.

 

Ο παπα-Λευτέρης από το Αλαδινού βρέθηκε στην περιοχή και τέλεσε τον αγιασμό των εγκαινίων...

Εκτίμηση μας είναι πως θα αυξηθεί η πίεση στον Μασούτη, που έχει υποκατάστημα στα 200 μέτρα και ελέγχει μεγάλο μέρος του λιανεμπορίου ως διάδοχο σχήμα της Προμηθευτικής που είχε φτάσει στο 40% της αγοράς. Τα μικρότερα σχήματα έχουν την πελατεία τους. Άντεξαν την πρώτη και πολύ δυναμική εμφάνιση των μεγαλύτερων αθηναϊκών Super Market, θα τα καταφέρουν και σήμερα. Η πίεση περνά στον Μασούτη, που έχει μερίδιο και έχει να χάσει. 

Ρωτήσαμε ένα-δύο χονδρέμπορους του νησιού. Δεν έδειξαν να ανησυχούν όπως είχαν ανησυχήσει το 2017 με την έλευση της Προμηθευτικής. Ή, και με την εξαγορά της από τον Μασούτη. Η Άνδρος έχει πια βρει τον ρυθμό της και έχει προσαρμοστεί στον ανταγωνισμό του λιανεμπορίου. Μένει να προσαρμοστεί κάποια στιγμή στον ανταγωνισμό και του τουρισμού και του ανοίγματος στην κοινωνία και οικονομία της τουριστικής βιομηχανίας. Νομίζουμε πως όπως συνέβη με το λιανεμπόριο, που πάει όπου υπάρχει πελατεία, το ίδιο θα συμβεί και με τον τουρισμό, που πάει όπου έχει ή αναμένεται να έχει πελατεία. Και η Άνδρος είναι ένα τέτοιο μέρος, που αργά ή γρήγορα, μπαίνει στον τουριστικό χάρτη των Κυκλάδων ως το πλέον κοντινότερο και μεγαλύτερο νησί πλησιέστερα της Αττικής. Γι' αυτό ήρθε και συνεχίζει να έρχεται το λιανεμπόριο στο νησί.

Κατά τα άλλα έγιναν χτες τα εγκαίνια του νέου υποκαταστήματος στην Χώρα της Άνδρου αθηναϊκής αλυσίδας ΜΑRKET IN. Απλά και σεμνά ο παπα-Λευτέρης Φραδέλος ευλόγησε επιχείρηση κι εργαζομένους, μαζί κι όσους πελάτες βρέθηκαν στο κατάστημα γύρω στις 11:30. Και βρέθηκαν αρκετοί, κυρίως συνταξιούχοι - πρώτοι πελάτες -, αλλά και νοικοκυρές. Οι υπόλοιποι προσήλθαν στην διάρκεια της μέρας κι ανάλογα με τις δουλειές μιας και η Άνδρος έχει ξεκινήσει την σεζόν...

Το αξιοσημείωτο ήταν πως η πελατεία έχοντας πλέον εξασκηθεί προσερχόταν σε όλη τη διάρκεια της μέρας και όλοι με μάσκες. Και παρά το γεγονός πως ουσιαστικά υπάρχει δυσκολία πάρκινγκ όλοι έφευγαν με γεμάτες τσάντες. Το 1+1, τα 5€ δωροεπιταγή, οι τιμές, αλλά και η αναζήτηση του καινούριου οδήγησε σε... πτώση της κίνησης στα άλλα σουπερμάρκετ της περιοχής! Κάτι που δείχνει αναζήτηση κι ενδιαφέρον. Φυσικά τα πράγματα θα κατακαθίσουν το επόμενο διάστημα. Όμως όπου και να κατακαθίσουν ο νέος παίκτης θα κερδίσει ένα μερίδιο όπως γράψαμε αρχικά. Κάτι που θα οδηγήσει σε ένταση του ανταγωνισμού. Και σε οφέλη των καταναλωτών...

 

 

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Με παρκινγκ 3-4 θέσεων δεν πας πουθενά. Το πρόβλημα θα είναι τεράστιο στο συγκεκριμένο σημείο και θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα και αγανάκτηση.