ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ανακατασκευάζοντας το "Andros Queen" στο Πέραμα...

Ο Δημήτρης Στεφάνου στον καταπέλτη του πλοίου, που αποξηλώνεται αυτή την εποχή...

Το Εν Άνδρω δεν είναι μια στατική ιστοσελίδα. Ταξιδεύει, διατρέχει αποστάσεις, ανασκαλεύει θέματα, έχει συνεργάτες, κάνει συναντήσεις, πληροφορείται και πληροφορεί και το κυριότερο δεν περιμένει την είδηση. Την ψάχνει. Την αναζητά. Την αναλύει. Στα πλαίσια αυτά ήδη έχουμε ξεκινήσει την ενημέρωση μας με την έλευση του Andros Queen στις 12/4/22 των αδελφών Στεφάνου στο Πέραμα. Κρίναμε σκόπιμη μια δεύτερη επίσκεψη μας στο πλοίο στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος. Κλείσαμε ραντεβού και ξεκινήσαμε. Στον καταπέλτη του πλοίου βρήκαμε τον Δημήτρη Στεφάνου. 

Το πλοίο που σήμερα είναι εργοτάξιο στη ζώνη του Περάματος...

Η πρώτη εικόνα: ένα πλοίο σε αποσυναρμολόγηση. Οι αποξηλώσεις έχουν ήδη προχωρήσει ενάμιση μήνα. Θα συνεχίσουν για ένα-δύο μήνες. Θα αποξηλωθούν και θα "χτιστούν" με λαμαρίνα οι μπουλμέδες, ενώ συγχρόνως θα ολοκληρωθούν οι εσωτερικές αποξηλώσεις και θα ξεκινήσουν οι αναδιατάξεις των εσωτερικών χώρων. Το Andros Queen θα γίνει ένα ακόμα στολίδι του Αιγαίου και της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Η Χρυσάνθη Στεφάνου στο εργοτάξιο του πλοίου μιλά στο τηλέφωνο...

Μερικά πρώτα στοιχεία: Το θα συντηρηθεί και ανακατασκευαστεί κατά 100%. Θα αναδιαμορφωθεί κατά 70%! Το κόστος εργασιών θα ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια ευρώ! Θα εργαστούν επί μήνες εκατοντάδες άνθρωποι την ημέρα (θα φτάσει στην κορύφωση των εργασιών τους 1000). με ειδικότητες εργάτες, τεχνικοί, εργοδηγοί, σχεδιαστές. εσωτερικοί και εξωτερικοί για την ολοκλήρωση των εργασιών! Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται σε 8 περίπου μήνες. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα της συνεισφοράς του Andros Queen στην εθνική οικονομία... 

ΤΑ ΓΚΑΡΑΖ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ

Το κάτω γκαράζ. Γενική άποψη από τον καταπέλτη. Στο βάθος διακρίνεται η πρωραία ράμπα για το επάνω γκαράζ. Υπάρχει και μια πρυμναία...

Πίσω από κάθε πλοίο που μπαίνει στα ελληνικά ναυπηγεία ή στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος για μεγάλες ανακατασκευές υπάρχουν εκατοντάδες ή χιλιάδες οικογένειες εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα. Υπάρχουν δεκάδες επιχειρήσεις που εργάζονται και συνεισφέρουν. Υπάρχουν επενδύσεις και σχέδια για πλοία, ρότες, νησιά, επιβάτες, αυτοκίνητα, μετακινήσεις. 

Το κάτω γκαράζ. Μερική άποψη από σκάλα που οδηγεί στο επάνω γκαράζ. Διακρίνεται μέρος της πρωραίας ράμπας για το επάνω γκαράζ...

Οι Έλληνες εφοπλιστές ακόμα και με την ακτοπλοΐα - που είναι σαφώς πάρα πολύ μικρότερος κλάδος σε σχέση με τα τεράστια μεγέθη της ποντοπόρου ναυτιλίας δημιουργούν εργασίες, επενδύσεις. αξίες και υπεραξίες στον τόπο τους. Η μικρή ιστορία του Andros Queen λέει κάτι για τα μεγέθη της οικονομικής συνεισφοράς στη χώρα...

Η πρωραία ράμπα και μερική άποψη του επάνω γκαράζ...

Μερική άποψη της μηχανής. Το πλοίο έχει δύο μηχανές...

14 από τα 16 έμβολα της μηχανής έχουν βγει για πλήρη συντήρηση...

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΛΟΙΟΥ 

Στην φωτογραφία τα σχέδια του νέου πλοίου Andros Queen της Golden Star Ferries. Τα κρατά για να τα φωτογραφήσουμε ο Γιώργος Στεφάνου. Ιδιαίτερη σημασία έχει για τους επιβάτες η διάταξη των σαλονιών του πλοίου στο κάτω-κάτω τέταρτο σχέδιο της φωτογραφίας.  

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΤΟΥ ANDROS QUEEN

Στο μέσο του εργοταξίου στον χώρο του μεγάλου σαλονιού των επιβατών οι αδελφοί Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου.

Ο ύπαρχος/εργοδηγός του πρότζεκτ Νίκος Περαντινός με τα χαρτιά ανά χείρας ανάμεσα στις αποξηλώσεις...

 Οι αδελφοί Στεφάνου στα γραφεία του εργοταξίου συζητούν λεπτομέρειες με το ναυπηγό που σχεδίασε την ανακατασκευή του πλοίου...

 "ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ο πλώριος καταπέλτης θα καταργηθεί ? Γιατί στα σχέδια υπάρχουν 2 εκδοχές μια με καταπέλτη και μια χωρίς. Στην πρύμμη πόσοι καταπέλτες θα υπάρχουν σύμφωνα με τα τελικά σχέδια?

This comment was minimized by the moderator on the site

Πρωτη φορα βλεπω ΙΜΟ number με 6 ψυφεια 916623 !!! Απορω με τις αρχες !!!

This comment was minimized by the moderator on the site

θυμιζει λιγο το layout του Θεολογου το πλοιο...δλδ 2 μεγαλα deck για αυτοκινητα με εσωτερικη μονιμη ραμπα πισω ( η μπροστα λογικα θα καταργηθει μαζι με τον πλαινο καταπελτη οπως φαινεται και στα σχεδια), και μολις 1 deck για επιβατες (εκτος του καταστρωματος).
Μακαρι να κανω λαθος, γιατι στο Θεολογο η ανεση χωρου για επιβατες ειναι περιορισμενη και αντιστροφως αναλογη με την χωρητικοτητα σε ΙΧ που ειναι εξαιρετικη..

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτά στην φωτογραφία δεν είναι βαλβίδες είναι έμβολα μαζί με τούς διωστηρες,οι μηχανές είναι 16 κυλινδρες και κάθε κύλινδρος έχει 4 βαλβίδες, σύνολο 64 βαλβίδες κάθε μηχανή

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Ευχαριστούμε για τις διευκρινήσεις. Νάστε καλά που μας τα εξηγήσατε γιατί εμείς μπερδευτήκαμε...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro