"Ο βαφτιστικός" σκόρπισε γέλιο στην Άνδρο...
Θεωρητικά "ο βαφτιστικός" ήταν το έργο με το οποίο έκλεισε το φεστιβάλ. Πρακτικά το φεστιβάλ ως "διεθνές" ή "εθνικό" είχε κλείσει από την περασμένη εβδομάδα. Αυτή την εβδομάδα ήταν οι παραστάσεις των δύο θιάσων της Άνδρου, οι οποίοι με την παρουσία τους έδωσαν μια παράταση που χρειαζόταν για να μην κλείσει πρόωρα. Από αυτή την άποψη αξίζουν συγχαρητήρια (όπως και στον ΘΟΑ) στο θίασο Αλαλούμ του Γιώργου Δάμπαση, αλλά και σε όλους τους επαγγελματίες και ερασιτέχνες συντελεστές της παράστασης στην Άνδρο. Εδώ μια χαρακτηριστική σκηνή εποχής από την αρχή της παράστασης του "βαφτιστικού" (φωτ. Εν Άνδρω).
Για την παράσταση πρέπει κανείς να πει πως ήταν μια πολύ επιτυχημένη μίξη επαγγελματιών με ερασιτέχνες. Ο Γιώργος Δάμπασης κατάφερε να κάνει ένα μίγμα που απόδωσε πολύ καλά μια δυσκολη οπερέτα εποχής. Εδώ ο εκ των πρωταγωνιστών του έργου σε μια κοντινή λήψη στην αρχή του έργου όταν αφηγείται τον ρόλο του "κουραμπιέ" που αποφεύγει το μέτωπο του πολέμου... (φωτ. Εν Άνδρω).
Άλλη μια σκηνή με τους δύο πρωταγωνιστές. Η ερμηνεια και των δύο ήταν εξαιρετική και βοήθησε πολύ να μπουν οι θεατές τόσο στο κλίμα της εποχής του έργου όσο και να διασκεδάσουν με τους χαρακτήρες που υποδύονταν (φωτ. Εν Άνδρω).
Δύο λόγια για το τραγούδι και τα χορευτικά. Ήταν πολύ επιτυχημένα και τα δύο. Εδώ μια εξαιρετική μουσικοχορευτική σκηνή σκηνή που άφησε ιδιαίτερες εντυπώσεις (φωτ. Εν Άνδρω).
Κι ένα σύντομο βίντεο με δύο από τα πιο γνωστά και χαρακτηριστικά τραγούδια του έργου (βίντεο Εν Άνδρω).
Ίσως η πιο σπαρταριστή σκηνή του έργου. Ο επιχειρών να απατήσει τη σύζυγό του φαντάρος, που συνάμα πλαστοπροσωπεί και τον συνάδελφο του, μαθαίνει ξαφνικά πως η γυναικα του είναι στο ίδιο σπίτι και παθαίνει σοκ! Εξαιρετική ερμηνεία από τον έτερο πρωταγωνιστή του έργου (φωτ. Εν Άνδρω).
Σπουδαίο το χορευτικό με την τσιγγάνα. Η χορεύτρια ήταν εξαιρετική. Εδώ σε σκηνή από το έργο (φωτ. Εν Άνδρω)
Και πιο σπουδαίο το ερωτικό κρεσέντο του χορευτικού που κράτησε τους θεατές όση ώρα διήρκεσε (φωτ. Εν Άνδρω).
Και η αποκάλυψη του έργου, ο Ηλίας Βικτωράτος, σε ένα ρόλο, του επαρχιώτη φαντάρου-μάγειρα, που τον απέδωσε εξαιρετικά συναγωνιζόμενος τους επαγγελματίες που τον περιστοίχιζαν. Πέρσι ηταν πολύ καλός. Όμως εφέτος ήταν πραγματικά εξαιρετικός με την σπαρταριστή ερμενεία του. Όσοι δεν το ήξεραν νόμισαν πως ήταν επαγγελματίας!!!.. (φωτ. Εν Άνδρω).
Και ο Στέλιος Μαρκουΐζος, εκ των ερασιτεχνων, απέδωσε πολύ καλά τον ρόλο του μπλαζέ μπάτλερ με τις αργές, επίσημες, αλλά και βαριεστημένες κινήσεις του (φωτ. Εν Άνδρω).
Μια από τις σκηνές όπου είναι όλοι μαζί επαγγελματίες και ερασιτέχνες επί σκηνής. Το επιτυχημένο της παράστασης στηρίχτηκε στο γεγονός πως οι επαγγελματίες λειτούργησαν σαν ερασιτέχνες αποδεχόμενοι την απλή φιλοξενία στα σπίτια των ερασιτεχνών ανδριωτών (ώστε να ρίξουν το κόστος της παραγωγής) και οι ερασιτέχνες λειτούργηαν σαν επαγγελματίες υπερβαίνοντας τους εαυτούς τους στους ρόλους τους (φωτ. Εν Άνδρω).
Φινάλε του έργου. Φινάλε και του φεστιβάλ. Αλλά όχι και φινάλε του Αλαλούμ που το περιμένουμε και την επόμενη χρονιά στο θέατρο της Άνδρου με μια ακόμα επιτυχημένη παράσταση (φωτ. Εν Άνδρω).
"Εν Άνδρω"