Οικονομια
Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές κυ...
Επιχειρούμε εδώ μερικές εξηγήσεις για τους τακτικούς αναγνώστες μας στα θέματα ναυτιλίας που πάντα απασχολούν ένα ναυτικό νησί όπως η Άνδρος. Επιχειρούμε να δώσουμε μια καλύτερη εξήγηση για το πως οι Έλληνες εφοπλιστές κυριαρχούν - μετεξελισσόμενοι συνεχώς - στην παγκόσμια αγορά των ναυτικών μεταφορών. Θέλουμε με λίγα λόγια και λίγα παραδείγματα να βοηθήσουμε να ξεπεραστούν απόψεις που ίσχυαν άλλοτε, αλλά που σήμερα έχουν ξεπεραστεί πια.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ: Oι Έλληνες εφοπλιστέ...
Αντώνης Τσιμπλάκης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
document.getElementById('cloakdae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084').innerHTML = '';
var prefix = 'ma' + 'il' + 'to';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addydae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084 = 'atsimplakis' + '@';
addydae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084 = addydae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084 + 'naftemporiki' + '.' + 'gr';
var addy_textdae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084 = 'atsimplakis' + '@' + 'naftemporiki' + '.' + 'gr';document.getElementById('cloakdae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084').innerHTML += ''+addy_textdae932f78fcb78afe8bc9df70fec8084+'';
Πρώτη η Maran Gas του Ομίλου Αγγελικούση προχώρησε σε παραγγελία για δύο συν δύο option LNG carriers, συνολικής αξίας 1,02 δισ. δολ. Υπό ναυπήγηση 16 νεότευκτα από πέντε ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Επεκτείνεται διαρκώς το ελληνικών συμφερόντων βιβλίο παραγγελιών στα ναυπηγεία της Ασίας. Τις τελευταίες δέκα ημέρες brokers από την Ελλάδα και το εξωτερικό καταγράφουν 16 νέες παραγγελίες από πέντε ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, αξίας 1,6 δισ. δολαρίων.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ: ΔENEI ΚΑΙ ΤΟ QUE...
Andros Queen - Φωτογραφία αρχείου
Λόγω ισχυρών νοτίων ανέμων στα πελάγη εκδόθηκε απαγορευτικό από Ραφήνα από το Σάββατο 23/11 μέχρι την Κυριακή 24/11. Ως εκ τούτου το Andros Queen επιστρέφει Ραφήνα στις 16:00 του Σαββάτου και δένει μέχρι την Κυριακή το απόγευμα στις 18:00 που ξεκινά πάλι τα δρομολόγια του για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡ...
Υπάρχει μια συζήτηση από ορισμένους αναγνώστες μας για τι επιστροφές στα δρομολόγια της Κυριακής. Κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν για επιστροφές νωρίς το απόγευμα που δεν δίνουν χρόνο λίγης επιπλέον παραμονής στους επισκέπτες της Κυριακές να ολοκληρώσουν με την ησυχία τους το Σαββατοκύριακο στην Άνδρο. Υπήρξε και κάποιος που θεώρησε πως οι εταιρείες και τα πληρώματα θέλουν να γυρνούν νωρίς τις Κυριακές σπίτια τους εις βάρος των επισκεπτών που θα ήθελαν πολύ να παραμείνουν όσο μπορούν περισσότερο.
Οι αφίξεις του Σεπτεμβρίου στι...
Πρώτο λιμάνι των Κυκλάδων, ως συνήθως, η Σαντορίνη με 283.173 επιβάτες. Ακολούθησε η Μύκονος με 246.707, στην τρίτη θέση παρέμεινε η Πάρος με 223.638 επιβάτες, ενώ ακολούθησαν η Νάξος με 189.677, η Τήνος με 173.203, η Μήλος με 95.352, η Σύρος με 91.755 επιβάτες, η Άνδρος με 67.526 και η Σίφνος με 52.486 επιβάτες!
Η απομυθοποίηση της high seaso...
Έρευνα Τερέζα Πεσμαζόγλου
ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Ματιές από το εφετινό καλοκαίρι στα μεγάλα, αλλά και στα διπλανά της Άνδρου νησιά. Τι πετυχαίνουν οι "μεγάλοι", τι πετυχαίνουν οι "μικροί"; Που χωλαίνουν οι "μεγάλοι" και που οι "μικροί. Τι έχει αλλάξει με την γενικότερη οικονομική κρίση σε Ελλάδα και Ευρώπη. Συγκρίσεις με Τήνο και Σίφνο.
ΛΗΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ 12: Κανονικ...
ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Σε αναστολή της απεργίας των ναυτεργατών αναμένεται να προχωρήσει η ΠΝΟ μετά την επίτευξη συμφωνίας με τους ακτοπλόους για αυξήσεις μισθών κατά 7% στη διετία. Σύμφωνα με τα στοιχεία η τριήμερη απεργία της ΠΝΟ ματαίωσε τη μετακίνηση περισσοτέρων των 100.000 επιβατών, 9.000 φορτηγών και 15.000 Ι.Χ. [ΙΝΤΙΜΕ]. Στην Άνδρο μηδενίστηκαν σχεδόν οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία, που είχαν φτάσει στο 40%.