Οικονομια
Δεν εκτελείται το δρομολόγιο τ...
Το βράδυ της Κυριακής ενεκρίθη το αίτημα της Golden Star για ανεκτέλεστο από το Λιμεναρχείο Ραφήνας για το πρωί της Δευτέρας 23 Μαρτίου 2020 του πλοίου Superferry II λόγω μηδενικής ζήτησης εισιτηριών. Αυτό έρχεται και μετά την εξαγγελία περιορισμού της κυκλοφορίας. Σήμερα Κυριακή το πλοίο ταξίδεψε από Ραφήνα προς τα τρια νησιά με 30 επιβάτες και 11 αυτοκίνητα. Και επέστρεψε με 60 επιβάτες και 15 αυτοκίνητα. Ανάλογη κινηση είχε σήμερα Κυριακή και το Θεολόγος.
Στα όρια μεταφορές και χονδρεμ...
Φωτογραφία γκαράζ πλοίου - Σάββατο 21/3/20
Καλημέρα Εν Άνδρω,
Είναι πρωτοφανής κοινωνικά και συνάμα εξοντωτική οικονομικά η κατάσταση, που περνάμε όλοι και περισσότερο εμείς οι επαγγελματίες του νησιού που διακινούμε προϊόντα και τροφοδοτούμε το νησί με προμήθειες. Όλοι νομίζουν πως πάμε καλά. Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν πάμε καλά. Τι να πρωτογράψω από τα προβλήματα με τα οποία πλέον ερχόμαστε αντιμέτωποι;
Το γκαράζ στη Ραφήνα και για τα τρία νησιά
Φορτώσαμε τις αποθήκες μας με μπίρες και διάφορα άλλα είδη χονδρικής περιμένοντας να πουληθούν στις εορταστικές εκδηλώσεις για το καρναβάλι. Δυστυχώς - ευτυχώς καρναβάλι δεν έγινε. Και όπως φαίνεται θα χάσουμε και το Πάσχα. Ενώ οι ημερομηνίες λήξεως τρέχουν. Έχουμε αποθήκες γεμάτες με προϊόντα που λήγουν και οι οποίες θα διοχετεύονταν στο κανάλι του χονδρεμπορίου αν τα μπαρ, τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία ήταν ανοικτά. Αλλά δεν είναι.
Δεν έχουμε πάρει τα χρήματα από το μεταφορικό ισοδύναμο για το 2019. Η συγκεκριμένη χρηματοδότηση έχει συνυπολογιστεί για να μειώσουμε το κόστος των προϊόντων στο ράφι. Τούτη τη στιγμή έχουμε προϊόντα απούλητα στο ράφι και στις αποθήκες και δεν μας έχει δοθεί το περσινό μεταφορικό ισοδύναμο. Τι θα κάνουμε;
Μόλις ξεκίνησαν τα μέτρα για τον κορονοϊό όλες οι εταιρίες σταμάτησαν την πίστωση. Μας ζητούν προπληρωμή για να στείλουν εμπορεύματα. Εμείς όμως δεν εισπράξαμε αφού δεν πουλήσαμε στα κλειστά τουριστικά μαγαζιά λιανικής.
Τα μαγαζιά που τώρα είναι κλειστά αδυνατούν να μας πληρώσουν και τα παλιά χρωστούμενα.
Για τον λόγο αυτό θα βλέπετε ολοένα και λιγότερα πλέον φορτηγά στα άδεια καράβια. Αγοράζουμε με το σταγονόμετρο τα απολύτως απαραίτητα.
Δυστυχώς αν δεν καταφέρουμε να έχουμε μια καλή σεζόν αυτό το καλοκαίρι ο χειμώνας που έρχεται θα μας βρει αδύναμους. Πως θα πληρώσουμε τα δάνεια και όλες τις άλλες υποχρεώσεις μας προς δημόσιο, τα ασφαλιστικά και τις μισθοδοσίες;
Ακόμα μια φωτογραφία στο γκαράζ 21/3/20
Μην έχοντας απαντήσεις στα παραπάνω άλυτα προβλήματα γράφω με την ελπίδα μήπως και ακουστούμε από κανέναν και περιμένω να δω πως θα αντέξουμε πουλώντας κυρίως μακαρόνια και ρύζι.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Επαγγελματίας του κλάδου στην Άνδρο
Ποιοι μπορούν να ταξιδέψουν. Η...
Σε αδιέξοδο τα πλοία της γραμμής μας. Μηδενίστηκε η κίνηση πριν την απαγόρευση! Τι θα γίνει με τα δρομολόγια...
Μετά την απαγόρευση των μετακινήσεων προς τα νησιά ανακοινώθηκε ποιοι μπορούν να ταξιδεύουν προς τα νησιά. Κι είναι όσοι έχουν ΜΑΝ (μεταφορικό ισοδύναμο) ή φορολογική δήλωση ως κάτοικοι του νησιού. Επίσης, οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι εκπαιδευτικοί, οι ιατροί και οι νοσηλευτές. Ακόμα όσοι έχουν σοβαρούς κοινωνικούς λόγους.
Τα δρομολόγια στην εποχή του κ...
Σκηνές σαν από παράξενο φιλμ τα δρομολόγια στην εποχή του κορονοϊού! Όποιος έτυχε να ταξιδέψει θα έχει να λέει ιστορίες. Τα λιμάνια άδεια. Γεμίζουν μόνο από νταλίκες. Πριν την αναχώρηση καταφτάνουν μερικά ΙΧ κι ελάχιστοι τολμηροί επιβάτες. Οι περισσότεροι με γάντια και μάσκες. Μετά οι προβλήτες ερημώνουν. Τα δρομολόγια στην χρονιά του κορονοϊού έχουν λίγους επιβάτες και... χιλιόμετρα φορτηγά και νταλίκες!!!...
ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ: Αναζ...
Φωτογραφία αρχείου
Κανονικά ταξιδεύουν σήμερα Τρίτη 17/3/20 τα πλοία μετά την λήξη του απαγορευτικού. Από την Ραφήνα το Superferry II και από την Μύκονο ο Θεολόγος.
Γαύριο: dead zone... λίγο πριν...
Γαύριο. Κυριακή πρωί 15 Μαρτίου. Λίγα λεπτά πριν έρθει το πρωινό πλοίο. Όλη η παραλία μια νεκρή ζώνη. Οι φωτογραφίες μας μιλούν μόνες τους. Το λιμάνι μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη "βομβαρδισμένη" από την απειλή του κορονοϊού και τις απαγορεύσεις των αρμοδίων της δημόσιας υγείας. Καφενεία, μπαρ, εστιατόρια, όλα κλειστά. Μόνο τα πρακτορεία θα ανοίξουν για λίγο και μετά μάλλον θα κλείσουν μέχρι την επόμενη άφιξη πλοίου. Part time λειτουργία ακόμα και στα πρακτορεία...
Κλείνουν... για Πάσχα τα τουρι...
Κλειστά... λόγω εποχής!!!
(Εξώκοσμη είδηση σε μια εξώκοσμη εποχή. Κλείνουν για Πάσχα (!) τα τουριστικά καταλύματα!!! Το Πάσχα αναβάλλεται προφανώς για... μετά το Πάσχα!!! Ή, για του χρόνου. Μια τέτοια είδηση ποιος θα την πίστευε ποτέ; Μόνο στην εποχή του κορονοϊού που όπως λένε θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο... - ΕΝ ¨ΑΝΔΡΩ)
Υπάρχει και τρίτος στην αγορά ...
Προσεκτικά καλυμμένο με πέτρινο τοίχο και φυτά το εργοτάξιο του Γ. Μαμάη στον Κάμπο Γαυρίου.
Ο Γιώργος Μαμάης είναι επιχειρηματίας και έχει μάντρα οικοδομικών υλικών και σιλό μπετού στον Κάμπο Γαυρίου. Με αφορμή όλο αυτόν το θόρυβο που υπήρξε σχετικά με το σιλό της επιχείρησης Βαλμά στο Γαύριο και τα δημοσιεύματα για τις μπετονιέρες των άλλων επιχειρήσεων πήρε τηλέφωνο λέγοντας πως καλώς γράψαμε για τις άλλες δύο οικοδομικές επιχειρήσεις όμως υπάρχει και αυτός στο νησί μας κι ίσως να πρέπει να γράψουμε και για την δική του επιχείρηση.
Πίσω από τα δέντρα, τις καλαμιές και το πέτρινο γραφείο είναι οι μπετονιέρες...
Η παρατήρηση του ήταν σωστή και έτσι ζητήσαμε να βοηθήσει μιλώντας για την δράσης του ώστε να εξισορροπηθούν οι εντυπώσεις και να δώσει κι αυτός από την μεριά του εικόνες από την δραστηριότητα του στο Γαύριο και στην Άνδρο.
Και πιο πίσω κάτω από έναν πέτρινο τοίχο η αποθήκη και το σιλό του μπετού.
Ο κ. Γ. Μαμάης ευγενέστατος το δέχτηκε και σε λίγες μέρες έστειλε μια σειρά φωτογραφίες και αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Η επιχείρηση μπετόν ξεκίνησε από το 2005. Όμως σαν εργολάβος στις κατασκευές ξεκίνησε με τον πατέρα του και ήταν παρών νεαρός στην κατασκευή του Τουρλίτη του 1994.
Ιδιωτικό έργο στη βόρεια Άνδρο...
Έχει συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια σε πάρα πολλά δημόσια και ιδιωτικά έργα: από την βάση του Πολεμικού Ναυτικού στον Αμόλοχο στη δεκαετία του 1980 μέχρι το λιμάνι του Γαυρίου στη δεκαετία του 1990. Έχει κάνει από το δίκτυο ύδρευσης στο Απροβάτου και την αποχέτευση στους Ανεμόμυλους και στο Κοχύλου μέχρι και τον δρόμο Βουρκωτής-Άρνης. Σήμερα καλύπτει ένα μικρό σχετικά μέρος της παραγωγής μπετού στο βόρειο τμήμα της Άνδρου.
Τον ακούσαμε με προσοχή. Και μεταφέρουμε εδώ αυτά που είπε δίνοντας - από τις στήλες μας - και την δική του εικόνα στα επιχειρηματικά και κατασκευαστικά δρώμενα του νησιού μας.
«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»
"Dream": με όνειρα κι ελπίδες ...
Η Αθηνά Βλάμη την επομένη των εγκαινίων στο καλόγουστο κατάστημα της...
Άνοιξε ένα νέο κατάστημα με είδη δώρων στην Χώρα. Το διαφορετικό που έχει είναι πως δεν προσφέρει είδη δώρων λαϊκής τέχνης, αλλά μοντέρνα είδη. Είναι ενθαρρυντικό πως νέοι άνθρωποι τολμούν και παίρνουν το ρίσκο να κάνουν το επόμενο βήμα. Και ανοίγουν ένα κατάστημα σε έναν πεζόδρομο που είδε την υποβάθμιση αυτά τα χρόνια - με ένα ερείπιο καταμεσής του - ενώ τριγύρω αύξαναν τα ενοικιαστήρια τα τελευταία χρόνια. Η Αθηνά Βλάμη από την Χώρα και τις Στενιές τόλμησε..