Κλυδωνίζεται η γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου!!!
Όπως είχαμε εγκαίρως επισημάνει από το «Εν Άνδρω» ο ξέφρενος ανταγωνισμός στην γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου οδήγησε στην κορύφωση της τουριστικής σεζόν στις πρώτες δραματικές αποφάσεις. Αποφάσεις που υποψιάζουν πως θα υπάρξουν εξελίξεις και πως οι μειώσεις του σήμερα πιθανόν να πληρωθούν τον Σεπτέμβριο .
Αναλυτικά τα νέα δεδομένα:
- 1. Η εταιρεία Golden Star Ferries περικόπτει από αύριο τα πρωινά δρομολόγια του Superferry στις 07:05 τις ημέρες Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη. Το πλοίο τις μέρες αυτές θα ξεκινά κανονικά μόνο το απογευματινό δρομολόγιο των 17:10.
- 2. Η εταιρεία Golden Star Ferries ανακοίνωσε μονομερώς την μείωση των εισιτηρίων των δύο Superferry για Τήνο και Μύκονο στα 20 ευρώ σήμερα το πρωί! Για Άνδρο παραμένει η τιμή στα 19! Για Άνδρο μειώνεται απλώς το εισιτήριο του αυτοκινήτου στα 40 ευρώ.
- 3. Μετά την ανακοίνωση αυτή η εταιρεία Fast Ferries ακολούθησε για πρώτη φορά εφέτος και αυτή. Έτσι το εισιτήριο για Τήνο και Μύκονο πέφτει στα 20 ευρώ. Για την Άνδρο κι εδώ παραμένει 19 ευρώ! Πέφτει και εδώ η τιμή του αυτοκινήτου στα 40 ευρώ!
Σε επικοινωνία του «Εν Άνδρω» με τον κ. Γιώργο Στεφάνου ο εκ των ιδιοκτητών της Golden Star Ferries δήλωσε πως: «ζητά την κατανόηση των ανδριωτών για την κίνηση αυτή αλλά ο σκληρός ανταγωνισμός τον οδήγησε σε αυτή την απόφαση για να περισώσει ότι μπορεί από τις τεράστιες ζημίες που υφίσταται»!
Από την Fast Ferries η εταιρεία δεν περικόπτει δρομολόγια. Πέρσι τέτοια εποχή είχαν 26 δρομολόγια την εβδομάδα από Ραφήνα και εφέτος έχουν 30. Όμως είναι σαφές πως και γι' αυτούς τα οικονομικά πλήγματα από τον απρόσμενο και ξέφρενο καλοκαιρινό ανταγωνισμό ουσιαστικά τους έχουν δημιουργήσει πρόβλημα.
Αναμένονται, λοιπόν, εξελίξεις και ανακατατάξεις τον Σεπτέμβριο. Η μέχρι πρότινος υγιής και δυναμική γραμμή της ακτοπλοΐας κλυδωνίζεται. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Εν Άνδρω» τα πράγματα για το καλοκαίρι έχουν κριθεί ως ένα σημείο. Το Tera Jet έχει ήδη εξασφαλίσει πολύ μεγάλες πληρότητες για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτό έχει δημιουργήσει ήδη ορισμένα τετελεσμένα. Απομένει να δούμε ποιες θα ειναι οι επόμενες κινήσεις των τριών εταιρειών της γραμμής...
Μπορεί η Άνδρος να μην είναι στο επίκεντρο του ξέφρενου ανταγωνισμού όμως θα δεχτεί τα περισσότερα πλήγματα καθώς οι εξελίξεις άρχισαν να διαφαίνονται πολύ πριν τον Σεπτέμβριο. Μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα με τους επισκέπτες που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή. Φυσικά την στιγμή αυτή της ακτοπλοϊκής κρίσης το να υπάρχουν και διαμαρτυρίες – δες σε άλλη δημοσίευση – επισκεπτών και ανδριωτών για υψηλές τιμές στο νησί, αλλά και δηλώσεις κάποιων επαγγελματιών πως "πρέπει σε 30 μέρες να κερδίσουν χρήματα για όλο τον χρόνο" απλώς επιδεινώνει την κατάσταση.
Σημείωση: Ήρθε η ώρα το αδρανές και παντελώς απών υπουργείο Ναυτιλίας - που Σ(φ)ΥΡΙΖΕΙ αδιάφορα - να αναλάβει τις ευθύνες του και για την γραμμή και για την Ραφήνα...
«Εν Άνδρω»