Στεφάνου και Ηλιόπουλος δεν "χτύπησαν" το Αιόλος-Κεντέρης. Στα αζήτητα το πλοίο.
Οι δυο «μονομάχοι της ταχύτητας» στην Ραφήνα, - οι αδελφοί Στεφάνου (Golden Star) και Μ. Ηλιόπουλος (SeaJets) - δεν «χτύπησαν» το «Αίολος Κεντερης» και το εμβληματικό ταχύπλοο έμεινε… στα αζήτητα!
Στον πλειστηριασμό που έγινε χθες (10.1), κανένας πλοιοκτήτης δεν έδειξε ενδιαφέρον για την απόκτηση του σκάφους και είναι άγνωστο αν θα ξαναβγεί σε δημοπρασία στο μέλλον.
Μιλώντας στο «εν Ανδρω» ο Γ. Στεφάνου, είπε ότι το τίμημα (6,5 εκ. ευρώ τιμή εκκίνησης) σε συνάρτηση με τις μεγάλες υποχρεώσεις που βαρύνουν το πλοίο ως προς το ΝΑΤ και οι μεγάλες απαιτήσεις για την συντήρηση ώστε να γίνει αξιόπλοο, καθιστούσαν την αγορά του μη συμφέρουσα.
Το «Αίολος», που είχε κατασχεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς έναντι απαιτήσεων της τάξης των 75 εκατ. ευρώ, ναυπηγήθηκε το 2000, είναι παροπλισμένο επί επτά συναπτά έτη και οι τέσσερις μηχανές του δεν έχουν λειτουργήσει όλο αυτό το διάστημα.
Σύμφωνα με τεχνικούς εμπειρογνώμονες, το πλοίο για να επαναλειτουργήσει υπολογίζεται πως απαιτείται το ποσόν των 750.000 ευρώ για τη συντήρηση της καθεμίας μηχανής, ενώ απαιτούνται επιπλέον δαπάνες και για την ανακαίνιση των χώρων επιβατών, αλλά και για τον δεξαμενισμό του και για εργασίες συντήρησης και βαφής του κύτους.
Αρχικά είχε διαρρεύσει στους ναυτιλιακούς κύκλους ότι οι δυο ακτοπλοϊκές εταιρίες, θα ήθελαν ένα τέτοιο «θαλάσσιο βέλος» στον στόλο τους, προκειμένου να κυριαρχήσουν στο Αιγαίο, όχι στις κοντινές Κυκλάδες, αλλά σε γραμμές όπως η Σάμος, η Ρόδος, το Ηράκλειο και η Μυτιλήνη.
Τελικά μπροστά στα οικονομικά μεγέθη της αποκατάστασης του πλοίου, της τιμής των καύσιμων και της αποπληρωμής των βαρών που έχει αφήσει πίσω του, απεσύρθη το ενδιαφέρον και το πρώην καμάρι της ΝΕΛ, περιμένει καρτερικά την τύχη του…
Χ.