Τo... "πάρτυ" της Ραφήνας! Δύο ακόμα συμβατικά δηλώθηκαν για Άνδρο!

 


Από τον επόμενο χειμώνα, πολλά πράγματα φαίνεται ότι αλλάζουν στο ήδη κορεσμένο λιμάνι της Ραφήνας, την Άνδρο, τις Κυκλάδες και την ακτοπλοΐα γενικότερα.

Το «Νήσος Χίος» της  Hellenic Seaways.

Ο ανηλεής ανταγωνισμός των εταιριών, φέρνει και άλλα πλοία στο δεύτερο λιμάνι της Αττικής, ενώ στην γραμμή της Άνδρου, προσθέτονται δυο ακόμα μεγάλα συμβατικά βαπόρια: Το «Νήσος Χίος» της  Hellenic Seaways και το «AqouaBlue» της SeaJet.

Tο «Aqoua Blue» της SeaJet.

Σύμφωνα με τις αιτήσεις δρομολόγησης στο ΣΑΣ, που ισχύουν από 1.11.2018 έως 31.10 2019, το πρώτο θα εκτελεί την γραμμή Ραφήνα, Άνδρος, Τήνος, Μύκονος, Πάρος, Νάξος, Ιός , Σαντορίνη και το δεύτερο, Ραφήνα, Άνδρος, Τήνος ,Μύκονος.

Άρα τα συμβατικά πλοία από πέντε (2 της Golden Star Ferries και 3 της Fast Ferries) γίνονται επτά και στον ανταγωνισμό της Άνδρου, προστίθενται δυο ακόμα εταιρίες! Μαζί με τα ταχύπλοα που θα έχουν αφετηρία την Ραφήνα, τα πλοία είναι όλα μαζί… 13.

Το… πάρτι της Ραφήνας θα κορυφωθεί το καλοκαίρι. Μένει να δούμε πόσα από αυτά που έχουν δηλώσει ότι θα συνεχίσουν και τον χειμώνα να εξυπηρετούν την Άνδρο και τα υπόλοιπα κυκλαδονησια… θα παραμείνουν! Ίδωμεν...

X.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ''' AQUA BLUE '' πρώην ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. αλήθεια πως τα κατά τόπους Λιμεναρχεία συμφωνούν ότι μπορεί να προσεγγίσει με ασφάλεια το λιμάνι ΓΑΥΡΙΟ, ΤΗΝΟΥ και ΜΥΚΟΝΟΥ ? ?
Ολοι αυτοί οι ...αναρμόδιοι τελικά τι ρόλο παίζουν, στην προσέγγιση τέτοιων πλοίων στα ανύπαρκτα στην ουσία ασφαλή αυτά τρία λιμάνια ?

This comment was minimized by the moderator on the site

13 δρομολογια το καλοκαιρι και μόλις 2 απο τελη Σεπτεμβρη καθε χρονια! Τυχαιο? Δε νομιζω Τακη που έλεγε και μια γνωστή διαφήμιση.. Φταίει στο σημείο αυτό και ο κόσμος στα νησιά που στηρίζει τις εταιρείες με τα ταχύπλοα, αντι να υποστηρίξει τις δύο βασικές εταιρείες που παραμένουν στη ραμμή ολοκληρό το χρόνο. Οσοι ακτοπλόοι βάζουν πλοια για δύο με τρεις το πολύ μηνες στη γραμμή της Ραφήνας προσπαθώντας να πάρουν μερίδιο από την πίτα της κίνησης, δεν θα πρεπει να στηρίζονται. Ξεκάθαρα τα νησια είναι υποχρεωμένα να στηρίξουν οσους τους στηρίζουν και το χειμώνα! Γιατι να μη στηριχθει για παράδειγμα η Fast Ferries οταν καθυστερεί ενα δρομολογιο της οταν το κεντρο υγειας Τήνου ή Ανδρου τους ενημερώνει οτι φέρνει ασθενη με ασθενοφόρο στο πλοίο για Αθήνα ή δρομολγεί επιπλέον δρομολόγιο παραμονές εορτών, ειδικότερα το χειμώνα? Ποια εταιρεία θα στηρίξει του τοπικούς συλλόγους και τα διάφορα σωματεία τη χειμερινή περίοδο εκτος απο τις δύο βασικές που μας πηγαινοφέρνουν Ραφηνα Ανδρο Τήνο και Μυκονο επίσης? Ας μείνουν και οι άλλες εταιρείες τη χειμερινή περίοδο στη γραμμή, ώστε να στηριχθούν και να προτιμηθούν και αυτές απο τον Κυκλαδίτικο κόσμο (τουλάχιστον των κατοίκων από τα νησιά που προσεγγίζουν)!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ανεξήγητα μεγάλο ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί τον τελευταίο χρόνο γι' αυτή την "προβληματική" και "ζημιογόνα" (όπως οι ίδιοι οι πλοιοκτήτες χαρακτηρίζουν εδώ και χρόνια) γραμμή Ραφήνας-Κυκλάδων! Κάποιο "λάκκο" έχει...