Τα Superferry στο Αιγαίο! Και η Άνδρος στο Αιγαίο!!!...

Τα δύο Superferry - με τα σημερινά ωράρια των δρομολογίων τους - συναντώνται κάπου στο μέσο της διαδρομής Ραφήνα - Ηράκλειο, που είναι η Πάρος. Το ένα έχει ήδη περάσει από τα νησιά Άνδρος - Τήνος - Μύκονος. Και το άλλο από τη Σαντορίνι. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία που μάς έστειλε αναγνώστης εδώ και τα δύο στο λιμάνι της Πάρου. Το ένα έχει δέσει και κατεβάζει επιβάτες. Το άλλο είναι στον ελιγμό. "Τα πλοία είναι δρόμοι" έλεγε σε ένα ακτοπλοϊκό συνέδριο στη Σύρο ο Περιφερειάρχης Γ. Χατζημάρκος. Και είχε δίκιο. Τα δύο Superferry είναι πλέον οι "δρόμοι" μας από και προς τις Νότιες Κυκλάδες και την Κρήτη...

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία για τις πρώτες μέρες ειναι θετικά. Τα δύο πλοία συνδέοντας την Αττική με τις Κυκλάδες - από το βορειότερο μέχρι το νοτιότερο νησί - και την Κρήτη αναδυκνείονται σε πλοία του Νοτίου Αιγαίου. Συνδέουν νησιά και ενδιάμεσα λιμανια που δεν είχαν ποτέ πρόσβαση το ένα με το άλλο. Ποιος φανταζόταν σύνδεση Άνδρου με Σαντορίνη και Κρήτη ή Τήνου με Πάρο, Ίο και Κρητη; Από τις πρώτες μέρες οι ανδριώτες που έχουν ξεσηκωθεί για Κρήτη. Ήδη έχουν δύο οργανωμένες εκδρομές για Ηράκλειο. Το σχολείο του Κορθίου πήγε και ήρθε Κρήτη και οι Μένητες φεύγουν και αυτές για Ηράκλειο! Την ίδια στιγμή αρκετές δεκάδες κάθε μέρα είναι οι επιβάτες από Κρήτη που φτάνουν... Άνδρο (!) και εκατοντάδες που φτάνουν Τήνο! Στη φωτογραφία το Superferry II φτάνει Γαύριο - πρώτο σταθμό της μακράς διαδρομής του στο Αιγαίο. Την ίδια ώρα το Αικατερινη βγαίνει ταχύτατα από το λιμάνι και ο καπετάν Τάσος χαιρετά τον καπετάν-Μάρκο (φωτ. Εν Άνδρω). ΄  

Οι νέα μεγάλη διαδρομή αλλάζει τα δεδομένα στη γέφυρα, ενώ ήδη έχει αλλάξει την ίδια την γέφυρα. Το πάντα σταθερό και αξιόπλοο Superferry II πρόσέθεσε νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα και αύξησε τις προδιαγραφές ασφαλείας του μιας και η διαδρομή Σαντορίνη - Κρήτη θεωρείται "ανοικτή θάλασσα" και διέπεται από άλλους κανόνες και κανονισμούς. Στην παραπάνω φωτογραφία της γέφυρας όλοι (πλοίαρχος, υποπλοίαρχος κλπ) είναι στις θέσεις τους (φωτ. Εν Άνδρω). 

Πολλοί οι ενδιάμεσοι σταθμοί. Πολλοί και οι ενδιάμεσοι επιβάτες. Το πλοίο γεμίζει κι αδειάζει επιβάτες. Και συνεχίζει. Και οι της οικονομικής υπηρεσίας είναι συνεχώς stand by όπως λένε οι ναυτικοί. Στη φωτογραφία ο αρχιλογιστής και ο λογιστής του πλοίου μελετούν την λίστα με τους επιβάτες που τους αναμένουν στα επόμενα νησιά. Τα δύο πλοία εξυπηρετούν πλέον σε κάθε διαδρομή 6 ή 5 ενδιάμεσα λιμάνια πριν τα δύο τελικά λιμάνια αφετηρίας και κατάληξης (φωτ. Εν Άνδρω).

Το Superferry II στην φωτογραφία του "Εν Άνδρω" ξεκινά από Ραφήνα για Ηρακλειο. Το πρώτο μέρος της διαδρομής του θα είναι τα γνωστά τρία νησιά που εξυπηρετούσε επί δεκαετίες. Δεν τα άφησεκαι δεν τα ξεχνά. Τα ενώνει με άλλα τρία και την Κρήτη. Σύνολο 6 νησιά (Άνδρος-τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ιός-Σαντορίνη). Στον γυρισμό θα παραλείψει την Ϊο για να προλάβει να ειναι εγκαίρως στα τρία που εξυπηρετούσε και εξακολουθεί να εξυπηρετεί πάντα. Και συνάμα τα συνδέεει και με το νότιο Αιγαίο. Η Άνδρος - εκτός των Superferry - που παιρνούν πρωί-βράδυ - εξακολουθεί πάντα να έχει την σταθερή αρουσία της Fast Ferries με τα τρια πλοία της στην γραμμή χειμώνα-καλοκαίρι. Και θα έχει και νέες προσεγγίσεις το καλοκαίρι απο την SeaJets. Αλλά για τα νεώτερα του καλοκαιριού θα επανέλθουμε με νέο ρεπορτάζ τις επόμενες μέρες. 

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Σωστη η επισήμανση του κυρίου Πάνου, αλλά για την προσέγγιση πολλών νησιών εντος της ημέρας θα χρειαστεί η εταιρεία να αποκτήσει συμβατικο πλοίο που θα μπορεί να αναπτύσσει τουλαχιστον 24-26 μιλια υπηρεσιακή ταχύτητα. Ετσι θα μειωθούν οι ώρες του ταξιδιού μεταξύ των νησιών, αλλά και θα μπορούν περισσότεροι επισκέπτες να επιλέγουν αντίστοιχα δρομολόγια όπως αυτο απο Ραφήνα προς Κρήτη και ατνίστροφα νιώθοντας ασφάλεια και άνεση στη μετακίνηση τους. Δεν ειπε κανεις οτι το νεώτερο Superferry δεν ειναι ασφαλές, αλλα το παλαιό που κοντεύει τα 50 χρόνια σε ηλικία είναι αμφίβολο το κατα πόσον θα αντέξει την έντονη πίεση του καθημερινού αυτού δρομολογίου. Η κίνηση παντως της εταιρείας για την δρομολογηση αυτή είναι πάρα πολύ καλή!

This comment was minimized by the moderator on the site

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΗΣ GOLDEN STAR FERRIES ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΣΤΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (ΚΩ, ΡΟΔΟ…). ΕΚΕΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΟΝΕΙΡΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ISLAND HOPPING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…