Αποχαιρέτισε το Αικατερίνη. Δύο πλέον δρομολόγια τη μέρα από σήμερα μέχρι την άνοιξη...

Το Αικατερίνη φεύγει αποχαιρετώντας τη Ραφήνα σφυρίζοντας

Παλιό ναυτικό έθιμο της ακτοπλοΐας όταν ολοκληρώνεται η σεζόν για κάθε πλοίο να χαιρετά τα λιμάνια της γραμμής του. Ο καπετάνιος Ηλίας Bερβενιώτης, από την Σύρο σφύριζε επί ώρα το πρωινό της 17ης Οκτωβρίου αποχαιρετώντας το λιμάνι της Ραφήνας. Χτες 16 Οκτωβρίου είχε αποχαιρετήσει Μύκονο, Τήνο, Άνδρο, με τον ίδιο τρόπο.

Τα νεώτερα της ακτοπλοϊκής μας γραμμής: Με δεδομένη την απουσία του Andros και την αποχώρηση και του Superferry από σήμερα 17 Οκτωβρίου 2023 μέχρι την λήξη της χειμερινής περιόδου την άνοιξη του 2024 στη γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου θα υπάρχουν μόνο δυο δρομολόγια καθημερινά: ένα πρωί και ένα απόγευμα.

Τα δύο πλοία που θα μείνουν για την ώρα είναι το Θεολόγος της Fast Ferries και το Andros Queen της Golden Star Ferries. Τα δύο πλοία θα είναι εναλλάξ μια εβδομάδα το ένα πρωί και το άλλο απόγευμα. Έτσι τόσο το Θεολόγος όσο και το Queen θα τα βλέπουμε εναλλάξ και πρωί και απόγευμα. Κι αυτό για καλύτερη και δικαιότερη κατανομή των ναύλων την δύσκολη περίοδο του χειμώνα.

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Υπάρχει το μεταφορικό ισοδύναμο

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν με οποιονδήποτε τρόπο μειώνονταν τα εισιτήρια κατα 15 με 20%, οχι μόνον δικαιώτερη θα ήταν η κατανομή τους στα δύο πλοία, αλλά θα υπήρχε και αύξηση ακόμη και τον χειμώνα. Τουλάχιστον για αυτούς που πηγαινοέρχονται συχνά από και προς τα νησιά λόγω εργασίας, θα μπορούσαν οι ακτοπλοϊκες να δίνουν τιμολογιακή έκπτωση ως κίνητρο να μεταφέρουν και τα ιχ τους. Ας μην μένουμε κολλημένοι στο γεγονός του οτι το καύσιμο ακρίβυνε και ανέβηκε το εισιτήριο. Υπάρχουν λύσεις - κίνητρα για να μετακινείται συχνότερα ο κόσμος των νησιών, αλλά και της αττικής γης προς και από τα νησιά.