Το "Εν Άνδρω" περιδιαβαίνει το...
Μια ιστορία με λίγες λέξεις. Από το γιαπωνέζικο Cogane Maru στο ελληνικό Superferry. Και από το ελληνικό Superaferry στο ανδριώτικο καράβι: το πρώτο νηολογημένο στην Άνδρο μετά το τέλος της εποχής των υπερωκεανείων στη δεκαετία του 1970. Άλλη μια υπόμνηση του ναυτικού ρόλου της Άνδρου... (Φωτο: Εν Άνδρω) Μέχρι σήμερα το Εν Άνδρω έχει πολλές φορές παρουσιάσει φωτογραφικά και σε βίντεο το νέο Superferry. Αυτή τη φορά κάνουμε την τελική παρουσίαση του πριν το πρώτο του ταξίδι. Το περιδιαβήκαμε και το φωτογραφήσαμε. Εστιάσαμε σε λεπτομέρειες που δύσκολα βρίσκει κανείς με την πρώτη ματιά για να αναδείξουμε το πλοίο και τον χαρακτήρα του. Κάθε πλοίο έχει χαρακτήρα: είναι ο χαρακτήρας αυτών που το φτιάχνουνε. Στην πορεία αποκτά και κάτι από τον χαρακτήρα αυτών που το ταξιδεύουν και αυτών που ταξιδεύουν μαί του. Ας δούμε λοιον μερικά από τα χαρακτηριστικά και τον χαρακτήρα του νέου Superferry όπως είναι διαμορφωμένο σήμερα... - Εν Άνδρω.
Το νέο SuperFerry: Η μεταμόρφ...
 Το νέο SuperFerry στις δοκιμαστικές πλεύσεις του Από τον φίλο και αναγνώστη Μιχάλη Αντωνόγλου και το REFORTSO.gr λάβαμε το παρακάτω βίντεο το οποίο μέσα σε λίγα λεπτά περιγράφει την ιστορία ενός ολόκληρου χρόνου πoυ χρειάστηκε για να μεταμορφωθεί το γιαπωνέζικο Cogane στο ελληνικό SuperFerry. Με το νέο πλοίο των αδελφών Στεφάνου, στο οποίο θα τελεσεί αγιασμός την Τετάρτη 29/6 στις 20:00, εμπλουτίζεται  η γραμμή μας και η ακτοπλοΐα μας.
Δευτέρα αλλαγή φρουράς στο Sup...
  Από Δευτέρα ο καπετάν Τάσσος τρέσσος αναλαμβάνει το νεο SuperFerry και ο καπετάν Θανάσης Χαλάς το SuperFerry II. Στο νέο πλοίο θα γίνει αγιασμός την Τετάρτη και θα ξεκινήσει τις επόμενες μέρες δρομολόγια. (Φωτο: Εν Άνδρω). Κυριακή βράδυ (26/6) μετά το νυχτερινό τοπικό δρομολόγιο για Άνδρο ο καπετάν Τάσος Τρέσσος, μετά από 5 χρόνια πρώτος καπετάνιος, ξεμπαρκάρει από το SuperFerry II των αδελφών Στεφάνου και Δευτέρα πρωί (27/6) αναλαμβάνει πρώτος καπετάνιος στο νέο SuperFerry της ίδιας εταιρείας. Όπως έχουμε γράψει εδώ και ένα μήνα στο SuperFerry II πρώτος καπετάνιος θα αναλάβει ο 33χρόνος καπετάν Θανάσης Χαλάς. 
Kρουαζιέρα - Υπέροχο ταξίδι στ...
  (Η κρουαζιέρα  έφτασε τα 41 δισ. ευρώ τζίρο το 2015 στην Ευρώπη. την ίδια χρονιά ο κλάδος δημιούργησε περισσότερες από 10.000 νέες θέσεις εργασίας σε σύνολο απασχολουμένων 360.571 και ύψος μισθών κι επιδομάτων 11,05 δισ. ευρώ. Η Ευρώπη είναι δεύτερη (μετά την Καραϊβική) με 6,6 εκατ. ταξιδιώτες στην κρουαζιέρα το 2015. Η Ελλάδα, το 2015, ήταν ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός στην Ευρώπη με 13.3% και συνολικά 4.176.500 επισκέψεις επιβατών κρουαζιέρας. Στην χώρα ξοδεύονται περίπου 500 εκετ. ευρώ ετησίως, δουλεύουν 10.000 έλληνες που φέρνουν περισσότερα από 188 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Σημαντικότερα ελληνικά λιμάνια αναδείχθηκαν η Σαντορίνη, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα και το Κατάκολο, ενώ το 2015, 980.049 επιβάτες ξεκίνησαν από τον Πειραιά - στοιχεία TravelDailyNews.gr. Ακολουθεί περιγραφή κρουαζιέρας και φωτογραφίες από αναγνώστη μας που ξεκίνησε από το Κατάκολο - Εν Άνδρω)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΑΡΧΕΙΟΥ: τα τοπ...
              Πάνω από 80 άτομα συμμετείχαν στη συνάντηση παραγωγών τοπικών προϊόντων και επιχειρηματιών της Άνδρου στο Γαύριο που πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουνίου 2016 στο ξενοδοχείο AndrosHοliday. Οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν σταδιακά και οι παραγωγοί άπλωσαν τα προϊόντα τους σε πάγκους προκειμένου να δοκιμαστούν από τους επιχειρηματίες.
Η Άνδρος και η αγροτική παραγω...
  (Από την παράταξη «Η Άνδρος της Ζωής μας» λάβαμε ανοικτή επιστολή του Γιάννη Καπάκη που συνυπογράφει επιστολή της Αναστασίας Σαπουνά προς τον Θεοδόση Σουσούδη σχετική με την ανάπτυξη της αγροτικής παραγωγής στην Άνδρο από την οποία δημοσιεύουμε τα κυριότερα αποσπάσματα – Εν Άνδρω.)
Η παραγωγική Άνδρος: το τυροκο...
Πατέρας και γιός δίπλα-δίπλα. Μια οικογενειακή επιχείρηση με εξελιγμένα και πρότυπα προϊόντα στο Κόρθι. Μια διαφορετική Άνδρος που στηρίζεται στην αγροτική παραγωγή. (Φωτο: Εν Άνδρω). Το τυροκομείο του Νίκου Ασούτη δεν το ξέραμε. Είχαμε ακούσει για δύο τυροκομεία στο Κόρθι. Όμως δεν τα είχαμε επισκεφθεί εμείς ή οι συνεργάτες μας. Το τυροκομείο Ασούτη το μάθαμε μόλις την περασμένη εβδομάδα από την παρουσίαση που έγινε με πρωτοβουλία του Δήμου Μυκόνου στο SuperFerry II. Και εκεί δοκιμάσαμε και τα εξαιρετικά προϊόντα του. Μετά αποφασίσαμε, στα πλαίσια μιας παρουσίασης της αγροκτηνοτροφικής Άνδρου, που έχουμε ξεκινήσει (κτηνοτροφικές μονάδες Κόσση, Ζαγοραίου, μελισσοκομία, μανιτάρια κλπ), να το επισκεφθούμε.
Η Μύκονος καθοδηγεί την Άνδρο ...
Του Διαμαντή Μπασαντή Η παρουσίαση των κυκλαδίτικων προϊόντων στο SuperFerry II από τον Βαγγέλη Πελέκη (Μύκονος). Δίπλα του οι παραγωγοί Νίκος Ασούτης (Άνδρος) και Λουΐζα Αρμακόλα (Τήνος) - (φωτο: Εν Άνδρω). Η Μύκονος είναι το πρώτο νησί των Κυκλάδων που αναπτύχθηκε τουριστικά. Η μικρή και κάποτε φτωχή Μύκονος προχώρησε και εξελίχθηκε. Και μετά κατέκτησε την Ελλάδα και τον κόσμο. Σήμερα είναι σημαντικός διεθνής τουριστικός προορισμός. Δεν έγινε ελληνικός και διεθνής προορισμός γιατί έφτιαξε αεροδρόμιο όπως εύκολα νομίζουν πολλοί στην Άνδρο. Αλλά πρώτα έβαλαν το μυαλό τους να δουλέψει όπως δείχνει η σημερινή προσπάθεια τους να συμπαρασύρουν στην παραγωγή και τα άλλα νησιά. Αρχικά, λοιπόν, αναπτύχθηκε χωρίς αεροδρόμιο. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε και η ανάγκη για αεροδρόμιο. Και σήμερα δεν ξεχνούν την πορεία τους και απλώνουν χέρι βοήθειας και στους διπλανούς τους: τους Τηνιακούς και τους Ανδριώτες παραγωγούς...
Σοκ προκαλούν οι αριθμοί στην ...
Περιμένοντας τους καλοκαιρινούς επισκέπτες (φωτο: Εν Άνδρω). Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, τα έσοδα του κράτους το πρώτο τετράμηνο του 2016, σημείωσαν υστέρηση που φτάνει και ξεπερνάει το ποσοστό του 39%. Πριν δηλαδή αυξηθεί ο ΦΠΑ από το 16 στο 24%, η αγορά σε ολόκληρο το νησί είχε κυριολεκτικά βουλιάξει και μαζί της, σχεδόν ολόκληρο το Αιγαίο. Τα δημόσια ταμεία, αντί να γεμίσουν-που έτσι υπολόγιζαν οι «φωστήρες»- από την υπερφορολόγηση, έμειναν σχεδόν άδεια, αφού η αγοραστική κίνηση περιορίστηκε δραματικά, μαζί με τις υπόλοιπες δραστηριότητες.(οικοδομή, νέες αγορές, επενδύσεις).