Οικονομια
"Ανοίγουμε πανιά": διαφήμιση γ...
Με σύνθημα «ανοίγουμε πανιά» και μια εντυπωσιακή αφίσα του ιστορικού φάρου Τουρλιτη, η Άνδρος θα «ταξιδεύει» επικοινωνιακά φέτος το καλοκαίρι στην Αθήνα, γιατί σημαντική ελληνική εταιρία τροφίμων επέλεξε το νησί όχι μόνο ως «σημαία» της διαφημιστικής της εκστρατείας, αλλά και για τον πρώτο εκτός Αττικής σταθμό της επιχειρηματικής της δραστηριότητας.
Στη Ραφήνα το Superferry: έτοι...
Σε πλήρη διάταξη είναι πλέον ο «ακτοπλοϊκός στόλος» της Ραφήνας, έτοιμος να ριχθεί στην «μάχη» του φετινού καλοκαιριού. Από σήμερα το μεσημέρι (Τετάρτη 24 Μαΐου) κατέπλευσε και αγκυροβόλησε και το SuperFerry, που είχε πραγματοποιήσει ενάμιση περίπου μήνα ακινησία.
Συμφωνία-μαμούθ $350 εκ. από τ...
Μια νέα περίοδος για τα σούπερ-τάνκερ ξεκινά και οι ανδριώτες εφοπλιστές είναι πάλι ανάμεσα στους πρώτους...
Κυρίαρχοι των ωκεανών οι Έλληνες εφοπλιστές, έκαναν «ρουά ματ» στην παγκόσμια ναυτιλία! Το 2017 ξεκίνησαν ένα επενδυτικό «σαφάρι», πολλών δις δολαρίων, παραγγέλλοντας δεκάδες σούπερ-τάνκερ, ενώ στις αρχές του 2018, θα ρίξουν στην θάλασσα, 25-30 νέα δεξαμενόπλοια από παλαιότερες παραγγελίες, παίρνοντας έτσι για τα επόμενα χρόνια, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς! Πρώτος και… καλύτερος ο Ανδριώτης πλοιοκτήτης Αδαμάντιος Πολέμης, που «άνοιξε τον χορό» με μια παραγγελία-μαμούθ, που ξεπερνάει τα 350 εκατομμύρια δολάρια!
Τέσσερις "Γαλάζιες Σημαίες" στ...
Ψιλή άμμος
Η Άνδρος μέσα σε ένα σκληρό και άκρως ανταγωνιστικό τουριστικό περιβάλλον μπορεί να δείξει τις 4 «γαλάζιες σημαίες» που πήρε. Ένα διεθνές σήμα αναγνώρισης της καλής θάλασσας, της οργάνωσης της ακτής, της πληροφόρησης και της ασφάλειας των λουομένων. Και είναι ένα σήμα που οι επισκέπτες ενός τόπου εκτιμούν και προσέχουν!
Λήγει η απεργία: Σάββατο πρωί ...
Η ΠΝΟ αποφάσισε να μην παρατείνει την απεργία στην ακτοπλοΐα. Έτσι απόψε το βράδυ στις 24:00 λήγουν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στα πλοία και από αύριο πρωί ξεκινάνε και πάλι τα δρομολόγια και στην γραμμή μας.
Η τεράστια συνεισφορά της ελλη...
Πολλοί θεωρούν αφελώς τον κλάδο της ναυτιλίας κάτι που δεν τους αφορά αν δεν εμπλέκονται οι ίδιοι. Το χειρότερο θεωρούν πως από την ύπαρξη της ελληνικής ναυτιλίας επωφελούνται μόνο οι εφοπλιστές. Αρκετοί είναι αυτοί που δεν κατανοούν την σύγχρονη οικονομία. Δυστυχώς προσεγγίζουν την ελληνική ναυτιλία με έναν άκρως επιφανειακό και εντελώς πρόχειρο τρόπο αποδεχόμενοι απλοϊκούς μύθους.
Ελληνική ναυτιλία: μια παγκόσμ...
Του Παναγιώτη Σπυρόπουλου
Στην κατάμεστη αίθουσα του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος στις 5/5 εκατοντάδες ήταν οι ακροατές από τον ναυτιλιακό χώρο που παρακολούθησαν τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες για την ελληνική ναυτιλία με αφορμή την παρουσίαση του λευκώματος "Τα Πρόσωπα της Ναυτιλίας" (φωτ. Εν Άνδρω).
Στο τέλος του Β Παγκοσμίου πολέμου η Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία δεν υπήρχε. Τα 3/4 του Εμπορικού στόλου σε αριθμό πλοίων και σε τονάζ είχαν χαθεί. Μαζί με τα πλοία χάθηκαν και 2000 άνθρωποι, το 20% των Ελλήνων ναυτικών. Με την λήξη του πολέμου, το 1947 είχαν διασωθεί 120 πλοία άνω των 500 τόνων με συνολική χωρητικότητα 500.000 grt. Αλλά το σημαντικότερο ήταν ότι δεν υπήρχαν κεφάλαια για την αγορά πλοίων.
Είναι νέες, όμορφες και "επικί...
Συνήθως οι όμορφες γυναίκες, είναι… επικίνδυνες! Σε ξεγελούν με την εκθαμβωτική τους λάμψη, σου αποσπούν την προσοχή και έχουν τον τρόπο να μάθουν ότι θέλεις να κρύψεις. Εντυπωσιακές νέες κοπέλες… αστυνομικοί, ετοιμάζονται φέτος το καλοκαίρι να απλωθούν στα νησιά - βεβαίως kai στην Άνδρο - με σχέδιο να «χτυπήσουν» την φοροδιαφυγή και την παράνομη η «μαύρη» εργασία!
Ρεπορτάζ: ανακαλύψτε τις ομορφ...
Το "Άγιοι Ανάργυροι" με τον καπετάνιο του (φωτ. Εν Άνδρω).
Θέλετε να ανακαλύψετε μερικές από τις μικρές, γραφικές, ήσυχες και σχεδόν απάτητες παράλιες της Άνδρου, με καταγάλανα ή ζαφειρένια νερά; Επιθυμείτε κάποιες φορές, αφού επισκεφθείτε και τα πολυσύχναστα beach-bar, να κολυμπήσετε σ' ένα από τα Γαυριονησια, εκεί που ζουν αρμονικά με το θαλάσσιο περιβάλλον, φώκιες και δελφίνια;