Από Δευτέρα η Τράπεζα Πειραιώς...
  Είναι τετελεσμένο! Η Τράπεζα Πειραιώς μετατρέπει το υποκατάστημα της στο Γαυριο σε πρακτορείο, συρρικνώνει τις υπηρεσίες προς το κοινό και οι όποιες συναλλαγές, θα γίνονται μόνο δυο μέρες την εβδομάδα. Με απλά λόγια θα λειτουργεί Δευτέρα και Πέμπτη και τις υπόλοιπες μέρες οι όποιες τραπεζικές εργασίες, θα γίνονται μόνο από το κατάστημα της Χώρας.
Μικρή η "Αυγουστιάτικη ψαριά" ...
  Η «τουριστική ψαριά» του Αυγούστου ήταν - δυστυχώς - μικρή για την Άνδρο! Βλέπαμε την Χώρα γεμάτη από κόσμο, το Μπατσί τα βράδια να πλημμυρίζει από οικογένειες και νέους, που ζωντάνευαν τις καφετέριες, τις ταβέρνες και τα μπαρ, στις παραλίες τις ομπρέλες σχεδόν γεμάτες και αυτοκίνητα να διασχίζουν το νησί από την μια άκρη στην άλλη και λέγαμε… «φέτος πήγαμε πολύ καλά».
Και το όνομα αυτού… Andros Jet...
  Έρχεται από Τουρκία. Θα το λένε Andros Jet. Αλλά λόγω μικρού μεγέθους δεν θα μπει στην Άνδρο! Για την Άνδρο προβλέπεται μεγαλύτερο...  Η SeaJet αγόρασε και φέρνει δύο νέα ταχύπλοα για το Αιγαίο. Το ένα από Τουρκία και το άλλο από Αίγυπτο. Αυτό που έρχεται από Τουρκία μετά την επισκευή προβλέπεται να είναι χωρητικότητας 100 ΙΧ και 600 επιβατών. Το ταχύπλοο αυτό φέρει το όνομα Andros Jet! Κι αυτό γιατί ηSea Jet βάζει ονόματα νησιών σε όλα τα πλοία της. Έτσι επιλέχθηκε για το εν λόγω ταχύπλοο το όνομα της Άνδρου.
Τo ταχύπλοο Super Runner για τ...
  Οι ιδιοκτήτες της Golden Star Ferries ανακοίνωσαν πως για τις τρεις επόμενες Παρασκευές, μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη, στη θέση του Superferry που αποσύρθηκε από την γραμμή μας, θα δρομολογήσουν το ταχύπλοο τους Super Runner στο δρομολόγιο των 17:10 για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Το πλοίο Μετά την Μύκονο θα συνεχίσει μέχρι την Πάρο.
Η μόδα του Airbnb σάρωσε της Ά...
  Ο αριθμός είναι εντυπωσιακός. Περίπου το 30-35% των παραθεριστικών κατοικιών στην Άνδρο, δόθηκε από τους ιδιοκτήτες τους προς ενοικίαση, φέτος το καλοκαίρι, μέσω της δημοφιλούς διαδικτυακής πλατφόρμας Airbnb ή με άλλους τρόπους και μεθόδους!...
Τοπικό ταχύπλοο με τρία δρομολ...
  Μεγάλες αλλαγές προβλέπονται - αν εγκριθούν από το υπουργείο οι προτάσεις των ταχυπλόων που κατατέθηκαν - στα δρομολόγια  της επόμενης χρονιάς για την Άνδρο. Αν προχωρήσουν τα πράγματα - και φυσικά καιρού επιτρέποντος – μπορεί να υπάρξουν καθημερινά τοπικά δρομολόγια ταχυπλόου για 4 μήνες για Άνδρο με σχετικά προσιτές τιμές. Κάτι τέτοιο φυσικά θα επηρεάσει τα δρομολόγια όλης της χρονιάς για το νησί και να αλλάξει πολλά από τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
Αποχαιρετισμός στο Superferry...
  Από την Golden Star Ferries ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια που θα εκτελεί το πλοίο «Superferry» από 4 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2017 στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος. Κι αυτό γιατί το Patmosδιαπιστώθηκε πως έχει σοβαρό πρόβλημα (ρήγμα) στα ύφαλα του και θα αργήσει να επιστρέψει στην γραμμή του. Συνεπώς θα το αντικαταστήσει το Superferry μέχρι το τέλος της σεζόν.
Το Superferry από Μύκονο πάει…...
. Το Patmos στα αβαθή της Ιού σήμερα τα ξημερώματα Χθες βράδυ στις 01:30 το BlueStarPatmosέπεσε σε αβαθή στο λιμάνι της Ιού! Τα ξημερώματα η BlueStarναύλωσε από την GoldenStarτο Superferry, το οποίο έφυγε από Μύκονο για να εκτελέσει δρομολόγια της BlueStar, λόγω της απώλειας του Patmos.
Τι μας περιμένει από 1η Οκτωβ...
  Δεν προβλέπονται αλλαγές - με βάση τις δημόσίες δηλώσεις των δύο συμβατικών εταιρειών - στην γραμμή μας στα χειμεριά δρομολόγια. Θα υπάρχει και πρωινό και απογευματινό πλοίο για Άνδρο. Φωτογραφία της ευρύτερης περιοχής και του λιμανιού του Γαυρίου  (φωτ. Εν Άνδρω). "Τι μας περιμένει;  Τι θα γίνει μετά την 1η Οκτωβρίου;" Ερωτά με αγωνία ανδριώτης αναγνώστης μας. Μέχρι σήμερα δεκάδες αναγνώστες έχουν γράψει το ίδιο ερώτημα κρίναμε σκόπιμα να απαντήσουμε δημόσια σε όλους με βάση όσα ξέρουμε και όσα έχουμε συζητήσει και με τους τρεις ακτοπλόους που δραστηριοποιούνται από την Ραφήνα. Τα μηνύματα παρά τα καλοκαιρινά σκαμπανευάσματα είναι θετικά για την σταθερότητα της γραμμής μας. Αρχικά το έρωτημα του αναγνώστη μας: «ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!! ΑΠΟ 1ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ 31ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ? ΜΠΟΡΕΙΤΕ Ν ΑΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΦΙΛΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ? ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΔΕ ΤΟ AQUA JEWEL ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΑΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ ? ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ» Και μετά αναλυτικά η απάντηση μας: (α) Επειδή το παραπάνω ερώτημα είναι πολύ σημαντικό για όλους μας ας ξεκινήσουμε από το τι θα γίνει τον Σεπτέμβριο. Και μετά θα πάμε στο τι θα γίνει μετά την 1η Οκτωβρίου. Με βάση όσα έχουν κοινοποιηθεί μέχρι 30/9 συνεχίζονται κανονικά τα υπάρχοντα δρομολόγια – χωρίς όμως τοπικά - με τις συγκεκριμένες εκπτώσεις όπως διαμορφώθηκαν μετά από πολλές πιέσεις και παλινδρομήσεις τον Αύγουστο και στις δύο εταιρείες της γραμμής μας.   (β) Από την 1η Οκτωβρίου με βάση αυτά που μας έχουν πει οι δυο εταιρείες θα συνεχίσουν κανονικά τα δρομολόγια τους (πρωί - απόγευμα). Παρά την ζημία που είχαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο με την μεγάλη αναστάτωση που προκλήθηκε λόγω των μειώσεων στις τιμές των εισιτηρίων για Τήνο-Μύκονο από το TeraJet. Πρέπει να θεωρούμε δεδομένη την σταθερή παρουσία της εταιρείας FastFerriesστη γραμμή μας στην οποία βρίσκεται επί δεκαετία και είναι αυτή που «άνοιξε» πάλι τα απογευματινά δρομολόγια μετά από πολλά χρόνια. Δεν υπάρχει περίπτωση, λοιπόν, η FastFerriesνα αποχωρίσει από την γραμμή μας με κανέναν τρόπο μετά την 1η Οκτωβρίου 2017. Το ίδιο πρέπει να θεωρήσουμε και για την GoldenStarFerries. Και αυτή η εταιρεία είναι απίθανο να αφήσει το πρωινό δρομολόγιο που κάνει το SuperferryIIεδώ και πολλά χρόνια. Ως εκ τούτου και αυτή η εταιρεία θα παραμείνει όπως μας έχει δηλώσει με ένα πλοίο την ημέρα παρά το οικονομικό πλήγμα του καλοκαιριού.   Συνεπώς και οι δύο εταιρείες θα κρατήσουν τις βασικές θέσεις τους πρωί και απόγευμα στη Ραφήνα. Άλλωστε τα νησιά δουλεύουν με τον τρόπο τους και τον χειμώνα και όπως έδειξε η ανακοίνωση της Στατιστικής Υπηρεσίας τον χειμώνα του 2017 είχαν και μια σχετική άνοδο κίνησης της τάξης του +1,1%. Όπως μας πει σε παλαιότερη δήλωση του ο ιδιοκτήτης της SeaJet η εταιρεία του αν κάποια εταιρεία ή πλοίο αποχωρήσει από την γραμμή τον χειμώνα θα βάλει αμέσως δικό της συμβατικό πλοίο. Κάτι που ξέρουν πολύ καλά και οι δύο συμβατικές εταιρείες όπως έχει πει ο ιδιοκτήτης της GoldenStarFerries. Και δεν έχουν σκοπό να αφήσουν τις σημερινές θέσεις τους για άλλον. Όπως όλα δείχνουν και με βάση τις συζητήσεις και τις δημόσιες δηλώσεις όλοι παραμένουν στις θέσεις τους, καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται γύρω από την γραμμή μας. Από αυτή την άποψη μπορεί κανείς να πει πως η Άνδρος δεν προβλέπεται α έχει πρόβλημα κάποιο πρόβλημα στη σύνδεση της (πρωί – απόγευμα) με την Ραφήνα τον χειμώνα που έρχεται. Φυσικά με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα πολύ δύσκολα θα δούμε τοπικά δρομολόγια μέχρι το Πάσχα. Και μάλλον μετά τις καλοκαιρινές εκπτώσεις οι τιμές των εισιτηρίων θα επανέλθουν στα προηγούμενα επίπεδα. Κάτι που όμως μένει να επιβεβαιωθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου. Περισσότερα όμως θα ξέρουμε σε λίγες μέρες. Τότε θα επανέλθουμε και πάλι στο θέμα. «ΕΝ ΑΝΔΡΩ»