33% η πτώση της κίνησης - τα ε...
 Του Δημήτρη  Σταυρόπουλου Το λιμάνι της Ραφήνας με τα πλοία δεμένε λόγω απαγορευτικού το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής. Μια καταστροφή για το Πάσχα των νησιών και ιδίως της Άνδρου, που περίμενε τους ανδριώτες της Αθήνας. Το φετεινό Πάσχα για την Άνδρο, άλλα και σε όλες τις Κυκλάδες, σημαδεύτηκε από μια πρωτοφανή ανοιξιάτικη κακοκαιρία που κράτησε σχεδόν ολόκληρη την Μ. Εβδομάδα. Βροχή, κρύο και θυελλώδεις άνεμοι, δημιούργησαν ένα χειμωνιάτικο σκηνικό που χάλασε τα σχέδια πολλών, οι όποιοι είχαν προγραμματίσει να περάσουν τις Αγίες μέρες στο ωραιότερο-ίσως-κομμάτι της Ελλάδος.
Μειωμένη η έξοδος αυτό το Πάσχ...
  Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία η έξοδος αυτό το Πάσχα θα είναι μειωμένη κατά 20% προς Άνδρο και κατά 25% για τα άλλα νησιά της γραμμής μας. Κάτι που γράφαμε πριν λίγες μέρες και όταν σχολιάζαμε αυτή την παράξενη άνοιξη. Που τη μια βρέχει. Την άλλη λυσσομανά ο αέρας! Την τρίτη κάνει κρύο! Τότε γράφαμε πως μάταια η Άνδρος, χρονιάρες μέρες, περιμένει τον κόσμο της να έρθει από την Αττική, την Αθήνα, τον Πειραιά. Γιατί από εκεί έρχεται, χρόνια τώρα, ο δικός της κόσμος.
Ο Δήμος Άνδρου και η Περιφέρει...
Το Βερολίνο είναι η τρίτη ευρωπαϊκή πόλη στην οποία η Άνδρος συμμετείχε εφέτος (Μιλάνο, Στοκχόλμη) μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε μια προσπάθεια να ξεκινήσει μια προβολή με στόχο να αυξηθεί η ροή τουριστών από την Ευρώπη προς το νησί. Η έκθεση διήρκεσε 4 έως τις 8 Μαρτίου 2015 και τον Δήμο Άνδρου και εκπροσωπήθηκε από την πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, Ελένη Πολίτου, και το μέλος Μαριάννα Απέργη.
Το Cogane και πως θα αλλάξει σ...
Το πλοίο Cogane όπως είναι σήμερα πριν γίνει SuperFerry III  Πως είναι σήμερα το γιαπωνέζικο SuperFerry III; Τι δυνατότητες έχει; Ο συνεργάτης μας Α. Σαλουβάρδος έψαξε και βρήκε την ιστοσελίδα του πλοίου στην Ιαπωνία. Τα υπόλοιπα ήταν δική μας δουλειά. Έτσι σας παρουσιάζουμε τα επίσημα στοιχεία του πλοίου μαζί με επιπλέον πληροφορίες που μας έδωσε ο Δημήτρης Στεφάνου. Στόχος να έχετε μια εικόνα ενός πραγματικά διαφορετικού καραβιού της γραμμής μας που θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου αναβαθμίζοντας το νησί μας.
"Στολίδι της γραμμής το νέο Su...
Πάρτε μια ιδέα για το SUPERFERRY III "Θα είναι ένα στολίδι του Αιγαίου" μας είπε πανευτυχής ο Στενιώτης πλοιοκτήτης Δημήτρης Στεφάνου στο τηλέφωνο. Ήταν "το όνειρο μας και έγινε το στολίδι μας"! Για το καράβι αυτό πουλήσαμε το προηγούμενο μόλις μάθαμε πως οι Ιαπώνες θα το έδιναν. Δεν έχει σημασία το κόστος. Γιατί για μετασκευές θα κοστίσει άλλο τόσο. Σημασία έχει πως μιλάμε για ένα πλοίο εξαιρετικό. Στην φωτογραφία που παρουσιάζουμε είναι το πως θα γίνει σύμφωνα με τις μελέτες των ναυπηγών μας". 
Στο Μιλάνο και στην Στοκχόλμη ...
Από Αύγουστο χειμώνα κι από Μάρτη καλοκαίρι. Εν προκειμένω στο Μιλάνο και στην Στοκχόλμη τρέχει από… Φλεβάρη η δημοτική αρχή αυτές τις μέρες για την προώθηση του καλοκαιρινού τουρισμού της Άνδρου.
Περιμένουμε καλά νέα για την γ...
Λιμάνι Ραφήνας: αφετηρία της αναπτυσσόμενης γραμμής Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου  Όλα δείχνουν στη γραμμή Άνδρος-Τήνος-Μύκονος θα υπάρξουν κάποια στιγμή νέες εξελίξεις. Από κύκλους της Ραφήνας μάθαμε πως η εταιρεία Fast Ferries (έχει το Θεολόγος και το Αικατερίνη) κινείται με αναπτυξιακές βλέψεις στοχεύοντας να ενισχύσει την ήδη δυναμική παρουσία της στην γραμμή.
Ανεμογεννήτριες - Υπάρχει λύση...
του Νίκου Χρυσόγελου πρώην ευρωβουλευτή των Πράσινων   Αποτύπωση σε χάρτη του πεδίου των 60 ανεμογεννητριών της ΔΕΗ στον Καμπανό που ήδη έχουν εγκριθεί και αδειοδοτηθεί. Αναμένεται η ολοκλήρωση του καλωδίου μεταφοράς στην Αττική που κατασκευάζεται...  Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η ενέργεια κοστίζει ακριβά στα νησιά, αλλά όχι μόνο εκεί. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον λογαριασμό που πληρώνουμε στη ΔΕΗ. Σήμερα τα μη διασυνδεμένα νησιά παράγουν το 82% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζονται με πετρελαϊκούς σταθμούς, παρότι διαθέτουν τοπικές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Στα περισσότερα νησιά, ακόμα και αυτά που έχουν πιο σύγχρονες μονάδες, η παραγωγή ηλεκτρισμού κοστίζει περισσότερο από όσο κοστίζει στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Οι αγορές και η οικονομία δεν ...
Του Χρήστου Οικονόμου Η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές θεωρείται για την πλειοψηφία του διεθνούς Τύπου ως σημαντική ένδειξη βελτίωσης της ελληνικής οικονομίας. Παρά τις επιφυλακτικότερες θεωρήσεις ορισμένων άλλων διεθνών μέσων ενημέρωσης, η γενικότερη αναφορά των αναλυτών ομονοεί στην εκτίμηση ότι το grexitέχει πλέον τεθεί στο «χρονοντούλαπο της ιστορίας» και  δεν απομένει παρά μόνον η «λεπτομέρεια» της ρύθμισης του ελληνικού εξωτερικού χρέους για να απογειωθεί η ανάπτυξη!